Ahad, 22 Januari 2012

hanya kerana sbatang lolipo0p...:(

huh...salam..semua ponat giler ary abis je merewang uma owg kawin sampai busuk jejari ku ni..ni semu angkara aku kopek bawang dah..tapi xpelah ikhlas...abis je merewang tros ke benot shopping skit dgn nissa abis uit poket ingatkan cutini baru nak kompo uit ....ermm.nampak ye kee keje gaklah...herm..ok berbalk pada tajok aku tadi...tajok besar(lolip0op)hem...engan hanye sebatang lolipo0p aku hampir2 nak asok blik hem...aku dah agak dah..hancor azam baru aku tuk xnak masok blik hem ...tapi tidak aku slamat gak...i smua angkara si t tudia cri gula n kitorang ni jadi mangsa keadaan...nasib bik xmasok bilik hem..aku pon tak tau npe dia curi gula2 ckgu...ape dia nak..???xkan gula pon nak curi,,,bukanlah gula lolip0op cam kat atas alh cam gula2 big top uh...satu bungkus lak tuh...k lah bye...:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan